Gå til hovedindholdet

Arbejdsgiverens tjekliste - mange arbejdsmiljøproblemer

Denne tjekliste giver dig som arbejdsgiver et samlet overblik over de processer, der er gennemgået i vejledningen om kompetencepåbud om mange arbejdsmiljøproblemer. Tjeklisten kan bruges til at holde styr på, om du i samarbejde med dine ansatte har opfyldt kravene for at efterkomme påbuddet.

Valg af løsning - opbygge og anvende egne kompetencer

2. Hvad er et kompetencepåbud om alvorlige og komplekse arbejdsmiljøproblemer?
3.1. Lav en plan for at opbygge og anvende kompetencer
3.1. Lav en plan for at opbygge og anvende kompetencer

Planens indhold

3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI

Roller og opgaver i forhold til planen

3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.4. Beskriv din plan for at opbygge og anvende kompetencer i ADVI
3.5. Processen efter du har sendt din plan til Arbejdstilsynet
3.6. Gør planen tilgængelig
3.7. Giv Arbejdstilsynet besked om, hvordan du har efterkommet kompetencepåbuddet
3.7. Giv Arbejdstilsynet besked om, hvordan du har efterkommet kompetencepåbuddet

Valg af løsning - intern, autoriseret rådgiver

4. Du kan som arbejdsgiver vælge at anvende en intern, autoriseret rådgivningsvirksomhed
4.1. Giv Arbejdstilsynet besked om dit valg af rådgivningsvirksomhed
4.1. Giv Arbejdstilsynet besked om dit valg af rådgivningsvirksomhed
4.2. Sørg for en redegørelse fra den interne, autoriserede rådgivningsvirksomhed
4.2. Sørg for en redegørelse fra den interne, autoriserede rådgivningsvirksomhed
4.2. Sørg for en redegørelse fra den interne, autoriserede rådgivningsvirksomhed

Valg af løsning - ekstern, autoriseret rådgivningsvirksomhed

5. Du kan som arbejdsgiver vælge at anvende en ekstern, autoriseret rådgivningsvirksomhed
5.1. Indgå aftale med ekstern, autoriseret rådgivningsvirksomhed
5.2. Giv Arbejdstilsynet besked om dit valg af rådgivningsvirksomhed
5.3. Sørg for en redegørelse fra den eksterne, autoriserede rådgivningsvirksomhed
5.3. Sørg for en redegørelse fra den eksterne, autoriserede rådgivningsvirksomhed
5.3. Sørg for en redegørelse fra den eksterne, autoriserede rådgivningsvirksomhed

Henter PDF