Gå til indhold

Kortlæg jeres arbejdsmiljø

Spørgsmål 5 af 8

Hvordan oplever I, at jeres arbejdstid og planlægning af arbejdet passer til jeres opgaver og de krav, som stilles til jer?

Tænk fx på:

  • Har I tid nok til at løse jeres opgaver? 
  • Er det klart, hvornår I har løst jeres opgaver tilfredsstillende?
  • Er I gode til at hjælpe hinanden i hverdagen og i pressede situationer? Fx i forbindelse med travlhed eller ved sygemelding. 
  • Får I holdt jeres pauser?
  • Kan I få den nødvendige sparring og støtte hos fx en leder til prioritering eller opgaveløsning?
  • Oplever I meget arbejde alene eller på skæve arbejdstider?

TIP:
Medarbejdere har forskellige behov og erfaringer i arbejdslivet. Hvis I kan tage højde for det i planlægningen af arbejdet, sikrer I ofte højere trivsel.

Skriv noter

Når I skriver jeres noter her, bliver de automatisk overført til handlingsplanen, som I kan downloade på sidste side. I kan også afbryde processen undervejs og downloade handlingsplanen som den er med de foreløbige noter, I har taget undervejs.

  • Noter til udfordringer

  • Noter til løsninger