Nyt tilbud om byggepladsmøde for dig som er bygherre, byggeleder eller hovedentreprenør.
Arbejdstilsynet tilbyder i 2026 at komme ud på jeres byggeplads til et møde med fokus på samarbejde, planlægning og forebyggelse af arbejdsulykker.
På mødet vil vi have en rammesættende rolle med fokus på dialog og sparring, og vi vil ikke føre tilsyn med byggepladsen ved dette møde. Mødet tager udgangspunkt i jeres konkrete udfordringer og gode løsninger.
Når planlægningen, samarbejdet og sikkerheden er i orden på byggepladsen, glider arbejdet bedre, og det er godt for både kvalitet og bundlinje.
Et byggepladsmøde varer en til to timer med mulighed for endnu et opfølgende møde. Vi ser gerne, at I samler de centrale aktører – bygherre, hoved-/totalentreprenør, underentreprenører, AMK(B), AMO-repræsentanter samt medarbejdere og lærlinge.
I kan booke Arbejdstilsynet til et byggepladsmøde ved at skrive en mail til: byggepladsmoeder@at.dk
Vi glæder os til at møde jer.