Gå til hovedindholdet

Ledige job i Arbejdstilsynet

Her kan du se en oversigt over ledige jobs hos Arbejdstilsynet lige nu.

Administrativ medarbejder til regnskabsopgaver

Har du erfaring med budgetlægning, regnskab og kendskab til Navision eller Indfak/RejsUd? Og har du en god regnskabsmæssig forståelse? Så er det måske dig, vi har brug for i Tilsynscenter Øst i Arbejdstilsynet.


Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked

Arbejdstilsynet er den danske myndighed på arbejdsmiljøområdet. Vores mål er at fremme et sundt, sikkert og udviklende arbejdsmiljø på de danske arbejdspladser. Vi fører tilsyn med, at virksomhederne i praksis skaber de gode rammer for deres medarbejdere, der skal til for at undgå at mennesker nedslides, kommer til skade eller får stress. Det er en gevinst for både medarbejdere, virksomheden og samfundet. 

Vores forebyggende og vejledende arbejde bygger altid på den nyeste evidensbaserede viden om området – kritisk reflekteret og drøftet i et forum af fagligt højt kvalificerede kolleger. 

Du kan læse mere om os på www.at.dk

 

Få ansvaret for regnskabsopgaver 

​I Arbejdstilsynets Tilsynscenter Øst arbejder tilsynsførende, jurister og kontorpersonale sammen om at føre tilsyn med arbejdsmiljøet på Sjælland, Bornholm og Grønland. I tilknytning til disse opgaver er der en række regnskabsopgaver.
Som regnskabsmedarbejder i Tilsynscenter Øst bliver du en del af et lille sekretariat som refererer til tilsynsdirektøren, og vil være tilknyttet kontoret enten i København eller Slagelse.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Budgetlægning
  • Udgiftsopfølgning
  • Gennemførelse af diverse kontroller
  • Fakturering
  • Indkøb og behandling af rekvisitioner
  • Rejser – bestilling og afregninger
  • Diverse regnskabsrelaterede opgaver
  • Indkøb og diverse bestillinger

 

Bliv vores nye kollega 

Vi forestiller os, at du:

  • har en kontoruddannelse gerne med speciale inden for regnskab
  • har et par års erfaring fra lignende stilling
  • har erfaring med at føre regnskab og en god regnskabsmæssig forståelse
  • har kendskab til Navision, Indfak, RejsUd og Excel
  • har interesse og flair for regnskabsmæssige opgaver
  • er serviceminded og god til at kommunikere
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • har mod på nye opgaver
  • er engageret og har gode samarbejdsevner.
     

Vi finder løsninger sammen 

Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Arbejdstilsynet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne små. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.


Løn- og ansættelsesvilkår 

Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter 1. januar 2021.

Du ansættes som administrativ medarbejder i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.


Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte Tilsynsdirektør Karsten Refsgaard på tlf.nr. 72208849 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Send din ansøgning elektronisk via linket nedenfor. Vi skal have din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest den 4. november 2020.

 

Send Ansøgning