Gå til hovedindholdet

Arbejdsgiverens tjekliste - samarbejde om arbejdsmiljø (10-34 ansatte)

Denne tjekliste giver dig som arbejdsgiver et samlet overblik over de pligter, der er gennemgået i denne vejledning. Du og dine ansatte kan bruge tjeklisten som et værktøj i forhold til organiseringen af jeres samarbejde om arbejdsmiljø.

Oprettelse af AMO

4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet

AMO’s opgaver og uddannelse

4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet
4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet

Orientering af AMO

4. Arbejdsgiverens pligter i forhold til at sikre samarbejdet om arbejdsmiljøet

Sidst revideret: 18. september 2024

Henter PDF