Få styr på arbejdsmiljøet med digitalt APV-værktøj

Grundet vedligehold på serveren, er APV-værktøjet ikke tilgængelig i perioden onsdag den 27. maj fra kl 18.00 til kl 22.00. - Alle virksomheder med ansatte skal lave en arbejdspladsvurdering (APV), der hjælper dem til at have styr på arbejdsmiljøet. Med Arbejdstilsynets APV-værktøj er det nemt og enkelt at leve op til reglerne og bruge APV’en som et aktivt redskab til et bedre arbejdsmiljø.

Hele processen i fire enkle trin

Fire enkle trin – så er I i mål

  • Vælg branche
  • Inddrag medarbejderne
  • Vurder problemerne
  • Lav en handlingsplan

APV-værktøjet tager jer igennem processen skridt for skridt

Prøv det nye APV-værktøj

20 spørgsmål til netop jeres branche

Hvad skal jeres APV indeholde? Arbejdstilsynets eksperter har valgt de 7-20 typiske arbejdsmiljøproblemer i lige netop jeres branche. Og I kan nemt tilpasse listen, så den passer til jeres hverdag.

Brug Arbejdstilsynets APV-tjeklister

Fyldt med gode råd til jeres arbejdsmiljøproblem

Få hjælp til at vurdere jeres arbejdsmiljøproblemer og til at finde en løsning. APV-værktøjet er fyldt med konkret hjælp til hvert enkelt arbejdsmiljøproblem, så I både kan overholde loven og skabe en sikker og sund arbejdsplads på samme tid.

Lev op til reglerne nemt og enkelt

I bestemmer selv, hvordan jeres APV skal se ud. Men husk at der er en række krav til processen. APV-værktøjet gør det nemt at leve op til reglerne.

Læs om kravene til APV’en

Få hjælp fra vores APV-hotline

Har I spørgsmål til APV-værktøjet eller jeres APV-proces generelt? Ring til vores specialiserede hotline, der sidder klar til at hjælpe jer i mål.

Se hvornår telefonerne har åbent

Kom i gang med jeres APV

Med APV-værktøjet tager det kun få klik at komme i gang med APV-processen. I bestemmer selv, om I vil logge ind med Nem-ID eller oprette en ny bruger med jeres hverdagsmail.

Åbn Arbejdstilsynets APV-værktøj