Gå til hovedindholdet

Arbejdsmiljøpuljen: Hvordan får andre fra min virksomhed adgang til vores sager (ansøgninger og tilsagn) på Tilskudsportalen?

Der kan være behov for, at I flere i virksomheden, der har adgang til jeres ansøgninger og tilsagn. Da det meste af kommunikationen om ansøgninger og tilsagn foregår via Tilskudsportalen kan I få brug for at der er flere, der modtager besked, når der er nyt på sagen. Det kan f.eks. være, hvis den primære kontaktperson på projektet er en anden end den, der har indsendt ansøgningen.

For at andre personer i virksomheden kan få adgang til sagerne skal de først oprette sig på Tilskudsportalen med deres NemID medarbejdersignatur.

Send efterfølgende en e-mail til:

arbejdsmiljoepuljen@at.dk

og oplys følgende:

  • Navne på de brugere, der skal tilknyttes til ansøgninger
  • på de ansøgninger som brugerne skal have adgang til (fx 2021-261-0002)

Henter PDF