Gå til hovedindholdet

Dokumenter til Arbejdsmiljøpuljen

Her finder du vejledninger og dokumenter, du har brug for til din ansøgning og administration af bevilget tilskud. Læs vejledninger og udfyld dokumenter i ro og mag hos dig selv og upload dem på Tilskudsportalen, når du er klar. Der åbnes for ansøgninger 29. marts kl. 10.00.

mand med løftegrej

Fra ansøgning til udbetaling

Sådan ansøger du

Sådan ansøger du

Når du skal ansøge om tilskud fra Arbejdsmiljøpuljen, skal du

  • Udfylde ansøgningsskemaet
  • Lave et budget (brug evt. Arbejdstilsynets budgetskema)
  • Indsende ansøgning, budget og dokumentation via Tilskudsportalen

Du kan orientere dig i ansøgningsvejledningen, hvor du finder en beskrivelse af kravene til dig som ansøger og til det projekt, du ønsker at søge om tilskud til.

Relevante dokumenter

Vejledning om ansøgning og udbetaling til puljebekendtgørelsen

Ansøgningsskema til puljen

Vejledning til ansøgningsskema

Budgetskema

Tilskudsportalen

Du skal indsende din ansøgning via Tilskudsportalen. Tilskudsportalen huses af Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR). Du skal have følgende parat:

  • alle relevante dokumenter til ansøgningen
  • NemID medarbejdersignatur

Login på Tilskudsportalen

Bruger guide til Tilskudsportalen

 

Sådan får du udbetalt dit tilskud

Når projektet er afsluttet og fakturaerne er betalt, kan du få udbetalt dit tilskud fra Arbejdsmiljøpuljen, når Arbejdstilsynet har godkendt din anmodning.
Du anmoder om udbetaling via Tilskudsportalen. Du skal vedhæfte følgende dokumenter:

  • Udbetalingsskema
  • Faglig afrapportering, hvis denne udfyldelses som selvstændigt bilag
  • Projektregnskab (brug evt. Arbejdstilsynets regnskabsskema)
  • Dokumentation for afholdte udgifter i form af fakturaer

Du kan læse mere om hvilke forpligtigelser, som du skal opfylde for at få udbetalt tilskud i udbetalingsvejledningen.

Relevante dokumenter

Vejledning om ansøgning og udbetaling til puljebekendtgørelsen

Skema til udbetaling

Vejledning til udbetalingsskema

Regnskabsskema

Tilskudsportalen

Du skal indsende din udbetalingsanmodning via Tilskudsportalen. Tilskudsportalen huses af Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR).
Du skal have følgende parat:

  • alle relevante dokumenter til udbetaling
  • NemID medarbejdersignatur

Login på Tilskudsportalen

Brugerguide til Tilskudsportalen

Ansøgninger

Indhold på denne side

Ansøgningsskema til puljen

Bekendtgørelse om puljen

Vejledning til puljeansøgninger

Link til ansøgningsportal

Kontaktoplysninger til sekretariat

Hvad du skal vide for at ansøge

Tilskudsportalen

Du skal indsende din ansøgning, anmodning om udbetaling, ændringsanmodninger og spørgsmål om din ansøgning eller bevilget tilskud via Tilskudsportalen. Tilskudsportalen huses af Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering (STAR).

Du skal have følgende parat:

  • alle relevante dokumenter
  • NemID medarbejdersignatur

Login på Tilskudsportalen

Bruger guide til Tilskudsportalen

Kontakt sekretariatet for hjælp

I Arbejdstilsynet sidder et sekretariat parat til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til puljen.

Ring: 70 12 12 88 (tast 4)

Mail: arbejdsmiljoepuljen@at.dk

Webinar 28. april

Vil I vide mere om Arbejdsmiljøpuljen, så sæt kryds den 28. april 12:30-13:30. Vi inviterer til et kort frokost-webinar, der giver en introduktion til puljens tre spor, ansøgningsprocessen og svar på de spørgsmål, vi oftest får.

Deltag gratis her